Na naší první schůzce se seznámíme, probereme o jakou nemovitost se jedná. Na řadu přijdou i dispozice nemovitosti, její stav, stejně tak cena, vaše požadavky a tak podobně. První schůzka je nezávazná a domlouvají se na ní především podmínky naší možné další spolupráce.
Naše druhá schůzka už bude oficiálnější. Domluvíme si konkrétní postup spolupráce a její podmínky. Naši společnou dohodu pak potvrdíme podpisem zprostředkovatelské smlouvy.
Pak bude následovat naše schůzka přímo na místě, v bytě, domě, na pozemku nebo i v garáži. Vaši nemovitost si pečlivě nafotíme nebo natočíme videoprohlídku. Právě fotografie a video totiž udělají na potenciální zájemce největší dojem, mají obrovský vliv na to, jestli člověk vaši nemovitost koupí nebo ne.
Inzerát s nabídkou pak vyvěsím na své webové stránky, stejně jako na největší české realitní servery. Se zájemci budu aktivně komunikovat a pokusím se co nejdříve domluvit osobní prohlídku. Na prohlídce pak zájemcům nemovitost ukáži a zodpovím na veškeré možné dotazy.
Pokud budou prohlídky úspěšné, nezbývá než obchod pomalu ukončit. Zajistím vám kvalitně sepsanou kupní smlouvu a veškerý právní servis.
Po podpisu kupní smlouvy a vkladu do katastru nemovitosti dojde k samotnému předání. Tady se podepisuje i předávací protokol, kde je jasný reálný stav nemovitosti, a který slouží i jako podklad pro přepis energií.
V roce 2021 se už daň z nabytí nemovitých věcí (nemovitostí) neplatí. Ke zrušení daně z nabytí nemovitých věcí došlo v roce 2020 kvůli koronaviru. Daňové přiznání k dani z nemovitosti se podává pouze v případech, kdy byla obvyklá lhůta pro podání daňového přiznání z nabytí nemovitosti v termínu před 31. březnem 2020.